studiotime




Ibland är jag riktigt dålig. Ack! Men imorgon har jag inlägg till er vill jag lova!
(ett par iallafall). Annars så hade jag som sagt möte igår med mina producenter
plus Jossan! Vi gick igenom lite viktiga saker och tiden är knapp så låten ska redan
vara klar på söndag. Galet va?! Så ska jag lägga sång och så nästa vecka. Can't wait!

Idag träffade jag Danne för lite catch-up gällande spelningar och så och sedan tog
jag och Frida en promenad. Efter det tänkte jag egentligen sitta hemma och uggla men
träffade istället upp Julia och Emmy för en fika, mysigt! Emmys och min fika höll däremot
på i ca 6 timmar, så vi hann med mycket. Denna kväll glömmer jag inte i första
hand for sure. Jag kommer nog aldrig kunna sluta skratta åt kvällen, haha! Tack för
att du är du, det finns ingen som dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

2010-07-09 @ 07:25:22
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: wictoria

du kmr bli stor!:)

2010-07-09 @ 10:56:00
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj va lik tjejen på sista bilden var elin kling

2010-07-09 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0