going strong




Hej gullisar! Idag har det varit ännu en bad-dag, plus en himla massa mer
saker för min del. Körlektion, stan, fixa lillasysters hår, träning och nu ska jag
och syskonen på bio med mammaoch se Eclipse! Spännande och mysigt! Ska ta
en outfit bild också som ni får senare ikväll.
Annars så är jag himla stolt över mig själv som spenderat 2 timmar på gymmet
två dagar i rad nu. Igår gick jag 6 km och cyklade 4. Idag gick jag och cyklade 5-5 km, 
plus en massa styrka under båda passen. Känns så jäkla bra att ha kommit igång igen!
På söndag så har jag hållt på konstant i en månad (midsommarhelgen var undantag
för lite gottis).Då ska jag berätta för er hur det gått. Vi hörs sen ikväll iallafall, puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt bruden!

2010-07-05 @ 21:43:52
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0