mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket. Har gjort så mycket nytt att jag blir helt paff när jag bara tänker på det. Bl.a rest utomlands två gånger. Varav en gång var med tjejerna till Magaluf och den andra med Engelska c gruppen till England (oförglömliga resor).

Har du några nyårslöften?
Jag brukar jämt sätta ribban jätte högt på det här med nyårslöften att det slutar med att jag en månad senare skiter i det. Men som vanligt så är träning ett måste, ett löfte. Bal, två utlandsresor och studenten väntar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej..

Vilka länder besökte du?
Spanien och England.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
15 juli och 28 maj.

Vad var din största framgång 2010?
Jag skulle nog vilja säga att det är att jag lärt känna mig själv så mycket bättre. Jag precis vart jag har mig själv nu vilket beror på nya erfarenheter och att jag vågat. Det kunde gått åt helvete, men det gjorde det inte. Sedan att jag vann skivkontraktet och fick släppa en singel med EMI är något osannolikt stort för mig.

Största misstaget?
Det är lätt att vara efterklok, men överlag ångrar jag inget.

Bästa köpet?
Låter kanske dumt, men min turkosa mjukisdräkt som sitter på mig så fort jag är hemma.

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping har det inte alls blivit så värst mycket, men mat däremot. Oj vad jag käkar ute. Vet inte ens om det går att räkna på två händer under en vecka.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oändligt många saker.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Från och med du, gräver guld i USA.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt mycket gladare. Har däremot stött på väldigt många motgångar under detta år (vilket fortfarande sitter i), men i början av detta år blev jag 18 och levde loppan, min sommar var den bästa sommaren hittills och min höst har varit obeskrivlig. Så jag kan nästan våga mig på att säga att detta var ett av de absolut bästa åren i mitt liv hittills, trots motgångar.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte. Inget. Kanske gått i skolan mer, haha. Men annars inget tror jag. Jag är nöjd.

Favoritprogram på TV
Gossip girl, Paradise hotel, 90210 och DH.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det var en vanlig vardag så jag gjorde inte speciellt mycket. Umgicks med Martin, fikade med Frida och så spelade Julia, Natti och Frida in en "Grattis video" för att vi inte sågs den dagen. Första utgången kom först två dagar senare då Matilda fyllde år.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svårt. Vet inte hur jag ska beskriva min stil, men ni har ju sett i bloggen!

Den bästa nya personen du träffade?
East fm gänget som jag träffade i våras och Marcus i somras.


Kommentarer
Postat av: Alicia

När du läster engelska c kursen, läste du vanliga eller cambridge?=)

2011-01-01 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0