dag 15 - mina drömmar



Jag är verkligen skum när det kommer till drömmar. Jag drömmer om mycket. Att det ska bli fred på jorden, att lära mig trolla, att jag kommer bli världens popstjärna, att Michael Jackson inte är död, att mina favoritskor inte är för små, att alla ska kunna lita på varandra os.v. Sedan drömmer jag knappt några mardrömmar alls utan jag drömmer istället äckliga drömmar. Hur jag ser framför mig någon som spyr, någon som loskar ner en annan totalt, eller någon som är riktigt riktigt smutsig. Och vet ni vad jag gör då? Jo, jag mår illa och spyr. Det är inga konstigheter längre när jag kommer till skolan dagen efter och säger "jag är lite trött, drömde en äcklig dröm och spydde". Det är inte klokt, men så är det. Jag gillar inte att drömma om nätterna, men på dagarna flyger jag iväg utan dess like. Ibland får man desperat dra ner mig på jorden och skrika Hanna ett par gånger för att jag ska reagera. Dagdrömma är min grej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, mina nyårsplaner osv.. Ha en trevlig kväll!

2010-12-30 @ 22:25:58
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Kalle

Mardrömmar ska va bra... att drömma om att man är i fara innnebär att man är trygg och har bra framtid i sikte enligt drömtydning. Så om du springer eller flyr i sömnen/drömmen kan du vara säker på bra äldre dagar :P

2011-01-01 @ 12:03:59
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0