dag 06 - min dag

Min dag då.

Vaknade ungefär vid halv 12 med fint fint sällskap. Mamma gjorde världens frukost
med ägg, gröt os.v. Sedan tog jag tag i mitt bakishuvud för att ha högläsning för Matilda.
Hon hade glömt sin bok i skolan (som förövrigt ska vara klar på måndag, panik!) så vänlig
som jag är läste vi högt i min istället. Vi kurade ihop oss i soffan några timmar och pausade
med lite te och chips vartannat. Sedan kom Peter äntligen på besök, så jag och Matilda fick
träffa honom lite innan det var dags för släktträff. Min kära kusin har just fyllt 18, så lite
smörgåstårta, vin och paketöppning stod sedan på schemat. Nu är jag däremot hemma och
ska kolla på en film och dricka lite mer te innan jag sussar sött i sängen.

Måste säga att det har varit en ganska så fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0