I saw you at the station



nya runda solglasögon från Lindex

Dessa införskaffade jag mig idag efter vår mode-sömnad kurs.
Annars så ska jag om ett tag kila iväg till Matilda med Emmy för en
myskväll med god mat och så. Ska bli fint! Och just det, gårkvällen!
Den började hos Vicki, vi var väl 10 pers, väldigt trevligt och sedan drog
vi in till stan. Det var inte mycket folk men vi gjorde det grymt ändå.
Mycket dans och ont i fötterna innan vi gick hem till mig vid 3, jag, Matilda
och Emmy. På vägen hem blev det en himla massa bus, haha. Sedan slocknade
vi direkt när vi kom hem och morgonen bestod av en mysig bakis-frukost och sol
på min balkong.

Kommentarer
Postat av: linda

Läcker jeansjacka:)

2010-04-16 @ 20:52:29
URL: http://lindasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0