I brushed my teeth and I comed my hair



Då var man hemkommen! Dagen har än så länge varit riktigt bra,
om man räknar med att jag har varit hos tandläkaren, vi har disikerat
ett lamms hjärta och lungor (då snackar vi STORT) och vi har haft "prov".
För trots detta så har jag ju tjejerna. Vi köpte med oss mat och åt utomhus
och tog en glass i solen. Ni får bilder därifrån snart! Först ska jag bestämma
vad jag ska ha på mig i kväll för då vankas det utång och så ska jag
spraytana mig lite. Hehe. Brun och fin! (blek som ett lik nu, ja ni ser ju..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

like it!

2010-04-15 @ 17:46:40
Postat av: Johanna

måste bara fråga: gillar du låten "Butterfly fly away" med miley cyrus? ;)

har märkt att en del av dina rubriker är rader från just den låten, haha

men fin är den! :)

2010-04-15 @ 18:51:56
Postat av: Anna

måste tillägga att du ser mkt fräschare ut utan spraytan!

2010-04-16 @ 13:00:38
Postat av: anna

visa bild hur det såg ut efter spraytanen?:9 märker ingen skillnad:(

2010-04-16 @ 16:21:57
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

snyggt !! =)

har likadana jeans och jag älskar dom ! :)

2010-04-16 @ 17:13:22
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0