vem är jag att säga?

Jag har hört att de bara är de svaga som faller. Att de är dem som snubblar. De är dem man sträcker sin hjälpande hand när man själv står stadigt. Någon att luta sig emot. Vem är jag att säga? Vi alla är rädda för att falla. Att ta fel steg. De är bara en annan liten bit att brytas ner en efter en. Skört som glas och tunt som en nål. Känna vinden sprida runt över trakten och bringa lite kaos över de som känns ständigt. Låta den krossa ens tankar, slicka ens sår och lova en ens räddning. Förpassa en till ens öde.

Såra mig hellre med sanningar än gör mig lycklig utav lögner. Låt mig aldrig krossa sidan av vad jag ser, spraka aldrig i de som kan bli. Låt mig aldrig falla.

Men vem är jag att säga?


Kommentarer
Postat av: ida c

sv: Ja det är super bra. Hur är det själv?:*

2009-09-04 @ 09:26:01
URL: http://carlsoniida.devote.se
Postat av: J

Hanna jag måste ge dig all berömmelse i världen för att du är så stark & inte (förhoppningsvis) inte tar åt dig av elaka kommentarer, som sagt som typ ALLA säger så är dom bara avundsjuka med thats true, för vem är inte avundsjuk på dig liksom?:O

vissa visar bara sin avundsjuka på olika sätt, och dessa personer visar det på FEL sätt!!!

DU ÄR BÄST LOVE YOU

2009-09-04 @ 11:31:25
Postat av: ida c

Det är bara bra, hur är det själv?:*

2009-09-04 @ 14:37:42
URL: http://carlsoniida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0