Just like I've been Since I heard that you died alone


Satt hemma och pysslade lite och så hittade jag detta paljett-pannband typ. Faktiskt de bandet vi tjejer kör med på vårat 60-tals medley. Förövrigt saknar jag de tjejerna så jag spricker!!

Idol var ju gööör bra idag och Erika göllet var ju gööööööööör, massa gööör bra! Och i morgon sjunger Gabbe troligen, säkert också gööör bra! Nu vet jag ju hur de går för dem, men de är en annan göör bra 5;a :) Ne, men nu ska jag göra lite te och kika på nån serie. Till min lycka har de kommit ut 5 nya säsonger av allt jag kikar på. YESBOX säger jag!

EN GREJ TILL! Jag fyller år två dagar innan Matilda och då har vi bestämt oss för att jag ska pierca tungan (typ de snyyyyggggggaste som finns) och Matilda ska tatura sig och de ska vi göra precis när vi fyllt. Då undrar jag hur ont de gör att pierca tungan och om de är värt smärtan? Om någon har gjort de, säg till mig! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Att pierca tungan var det värsta jag har varit med om, nästan tusen gånger värre än hur ont det gjorde att tatuera sig. Men det är det värt för det är hur snyggt som helst :)

2009-09-16 @ 21:28:35
Postat av: Anonym

du vet att om man piercar tungan så kan man börja läspa å greja? tänkte på dig som sjunger. Det hände iallfall en kompis till mig :p

2009-09-16 @ 21:33:36
Postat av: erika

min bästa vän har hål i tungan, hon tyckte inte alls att det gjorde ont, mer att det kändes som ett stort tryck mot tungan. hon läspar ingenting heller, det är så individuellt. nu har ju inte jag piercat tungan men jag skulle säga att det är värt det, för det är ju sjukt snyggt!

2009-09-16 @ 21:40:59
URL: http://akiire.bubbleroom.se
Postat av: Sara

Jag tror dock att dom träffade en nerv för min tunga är så kort. Men min syster & mina kompisar som har gjort det säger att det knappt känns. Men det är väl olika antar jag. Jag läspar ingenting, det var bara lite svårt att prata & äta i början men det la sig efter några dagar bara.

2009-09-16 @ 21:46:08
Postat av: Hanna Westman

svar alla: okej, jag hör att de är lite delade meningar. Men om jag skulle läspa så tar jag bara bort den :) Men fråga till alla; gjorde de ont någon dag efter, hur långt efter gör de ont och svullnar tungan mkt? :)

2009-09-16 @ 21:56:24
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: lisa

jag piercade mej i tungan och det gjorde inte alls ont. men tungan är svullen typ en vecka efter att man har gjort de. och man kan inte äta men det är sjukt snyggt så det är värt de. och när man sjunger så kan det slå imot tänderna och då hör man det ganska väl särskillt när man sjunger med mick. och tungan svullnar väldigt mycket!

2009-09-16 @ 22:19:03
Postat av: Josefine

det är riktigt obehagligt, känns som tungan är smör när dom kör igenom nålen :P gör inte så ont då dom gör det och nån timme efter. så tycker man att det inta är nånting. men fyfan när den börjar svullna och skit, då gör det riktigt ont ska jag säga dig :P

2009-09-16 @ 23:18:37
Postat av: Nicole Hallsten

jag har ju piercing i tungan :)

2009-09-16 @ 23:43:00
Postat av: Jennie

Du har en sån härlig blogg! La ut två videoklipp på dig på min blogg, när du sjöng. Hoppas det går bra!:)

2009-09-17 @ 07:45:04
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: jennifer

enligt mig gjorde det inte alls ont att ta själva hålet, det var dagarna efteråt som det gjorde förjävligt ont med uppsvullnaden :)

2009-09-17 @ 12:59:10
Postat av: gaby

mina kompisar tyckte de gjorde ondare att ta hål i naveln vilket inte gjorde ont alls, så kan tänka mig att de är som att ta hål i öronen om inte mindre smärtsamt:)

2009-09-17 @ 15:56:27
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: erican

En riktigt snygg hanna med ett riktigt snyggt hårband i håret! Ska vi alla fyra börja använda det tsm kanske? höhö

Btw 1, jag röstar för hål i tungan! Gaaalet cool och snyggt!

Btw 2, Jag saknar dig också!

2009-09-17 @ 17:25:44
URL: http://ericaageras.blogg.se/
Postat av: SzeSze

har hört att smärtan är tung eftersom tungan svullnar upp en hel del! funderar själv på att göra det och har läst om personen som tappar smaken en aning så tycker man om att äta ska man nog tänka en gång extra. Men jag håller med om att det är snyggt!

2009-09-17 @ 22:01:24
URL: http://greenberry.blogg.se/
Postat av: ebba (:

inte sådär superbra att pierca tungan när man sjunger som du :) om du sedan blir lite större så kommer ditt skivbolag troligen be dig ta bort den. Så, jag skulle avråda dig från att ta :)

2009-09-18 @ 15:07:42
Postat av: sofie

jag har själv inte hål i tungan,men mina tjej kompisar som har,har hållt på o dragit den mot tänderna så deras framtänder typ gårr sönder och blivit "taggiga" vilket ja kanske inte tycker är värtde,men annars äre tjusigt :)

2009-09-18 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0