grab your clothes and get gone, you better hurry up




Det blev inga outfit-bilder idag. De kommer i morgon. Istället bjuder jag på två bilder där jag käkar kakor. Kanske så att jag inte blivit nyttig än? Men helt seriöst. ALLT gick emot mig och de där idag. De första som händer i skolan är att Josefin kommer med rulltårta och sedan får vi 10 paket kakor var. HALLÅ, de måste ju betyda att gud inte vill att jag ska vara nyttig? Trots de ska jag trotsa gud. Jag ska de. Men nästa vecka.

Kom nyss hem från jobbet. 3 timmars slit. Jag damsög och moppade HELA busfabriken. Fy fan vad jobbigt. Kan inte rumänierna komma tillbaka och göra deras bajsjobb så man slipper stanna kvar en timma efter stängning? Jag saknar dom. (och nej, inget illa menat)

Nu ska jag iallafall kolla 90210 sen ska jag kika idol. Kom hem vid halv 9 så ville inte börja kika mitt i. Sammanfattning. Jag lyckades inte vara nyttig, sjukt jobbig arbetsdag och jag missade idol. Nu ska jag ta en till kaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vill med ha!! varför fick ni så mkt kakor? ;o

2009-09-22 @ 21:06:12
Postat av: Sanja

"kan inte rumäniera komma och göra sitt bajsjobb"? vad fan är det för jävla stil? du kan väl göra lika mycket bajs jobb som dom kan. håller du på sverigedemokraterna eller? eu

2009-09-22 @ 21:47:25
Postat av: therese

haha bra dag hör jag. Hade en sån dag igår, så du kan ju ta en kaka åt mig med :)

2009-09-22 @ 21:51:30
Postat av: Emelie

vad är det för fel på rumäner? är de mindre värda än dig så du tycker att de kan göra städjobbet? =)

2009-09-22 @ 21:55:40
Postat av: Hanna Westman

haha okej, inte direkt så att jag tycker de är fel på rumänier :s dom på jobbet är as goa! Men nu är dom borta och pluggar och annars tar dom hand om de vi gjorde idag, för de är de dom är anställda för. jag har inte hand om de och ingen annan heller på bus förrutom dom. prata inte om något ni inte vet.

2009-09-22 @ 22:01:04
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: tove

vi jobbar också på busfabriken, fast i norrköping. och förstår precis vad du menar med rumänierna (:

2009-09-22 @ 22:32:03
URL: http://ourownplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe men uttryck dig lite bättre då fröken westman. det är väl du som har en blogg

2009-09-22 @ 23:12:56
Postat av: Johanna

gillade första bilden, väldigt söt :)

2009-09-23 @ 08:04:23
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: REBECCA

haha va söt du är :D dem där kakorna är MUMMA =D

2009-09-23 @ 14:43:19
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: En rumän, INTE rumänier

Som rumän så kan jag säga att om de inte va illa menat så får du fan lära dig att formulera dig bättre. Man tappar respekten för dig om du fortsätter skriva så. Förresten så heter det rumäner.

2009-09-23 @ 17:07:04
Postat av: EMMA ESPING

Men duuu rumänen här över, vad var det som var oklart när hon skrev (inget illa menat) krävs ju relativt mycket brist på hjärnceller för att inte fatta det. :) peaaaceeeee

2009-09-23 @ 17:21:44
URL: http://emmaesping.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

TACK EMMA! ja men förlåt, rumäner då. Nej de var inget illa menat och nu står de de också. Jag förklarade de ju här ovan varför jag skrev så? förstår inte själva stora saken när jag förklarat de :S självklart har jag inget emot rumäner. ENNNNNNNND!

2009-09-23 @ 17:25:34
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0