maybe three seconds is enough for my heart to quit it




Har suttit och kikat på massa kläder nu ett tag och föll helt för den här koftan från Chicy. Nu är jag så shoppingsugen så jag vet.inte.vad. Men tragiskt nog lägger jag ju undan 1000 kr eller mer varje månad till vår resa i sommar så massa shopping lär de ju inte bli..

Jobbade till 7 idag, sen tog jag en promenad på 3 km bara för att. Nu ska jag käka och sedan pyser jag till Nattan. Av något konstigt slag fanns inte outfit bilderna kvar på kameran, råkade nog radera dem. Så tvingar Nath till att ta! Hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: matilda vestin

hanna, du kommer se ut som ett får! :P

2009-10-27 @ 21:01:17
Postat av: Hanna

haha kära du, ni tycker som ni tycker, men jag älskarn! :D

2009-10-27 @ 22:26:48
Postat av: matilda vestin

ja vet! go fore it! kommer säkert ändra mig när ja vant mig :P

2009-10-27 @ 22:40:42
Postat av: babby

Såg också den koftan för några dagar sen! Tänkte faktiskt på att du antagligen skulle älska den! haha! SÅ rätt jag hade !=) Den e grymt ball!

2009-10-28 @ 09:04:55
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: lisa

hur mkt tjänar du i månaden :D?

2009-10-28 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0