but she didnt pay attention





Just nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Men somna kommer jag inte göra förens lika sent som övriga nätter. Om en timma är jag pigg igen! Måste egentligen vara super pigg tills imorgonbitti så jag orkar NP i engelska. Men men..

Annars så känner jag lite abstinens efter mina "små tjejer". Haha, jag vet att ni hatar att jag säger så, men så kan de va att vara yngre ;) Då menar jag mina älskade vänner Moa, Erica och Alex såklart! Nu måste vi ta tag i de här tjejer, jag blir ju så depp utan er.. Hihi. NU- te!

Kommentarer
Postat av: JenniferT

Så himla fin är du

önskar jag såg ut som dig!

och om inta TALA om dig blogg,

den är ju fasen bättre än kenzas stinalees & kissies nästan;D

go girl:D

2009-05-06 @ 21:41:18
Postat av: erican

Jag är så på som man kan bli!!!

2009-05-06 @ 22:44:59
URL: http://ericaageras.blogg.se/
Postat av: anna

Har du slutat svarat på våra kommentarer?

2009-05-07 @ 20:48:30
Postat av: soufie

jag håller med anna,vi som inte har ngn blogg,var får vi svar på våra frågor ?:S

2009-05-09 @ 23:52:43
Postat av: Hanna

svar Jennifer: tack så hemskt mycket! Det värmer verkligen, blir helt strålande glad!



svar anna och soufie: Nej verkligen inte, jag har bara inte haft tid. Jag svarar alltid på alla samtidigt, ska försöka bättremig ännu mer!

2009-05-11 @ 17:03:07
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0