When prayer so often proves in vain







1 och 3. Tobbe och Julia gör/väntar på våfflor.
2. Snygg-Bea på stan ;D

Inga bra bilder men som jag alltid säger, bättre än inga! Lite bilder från gårdagen har ni alltså här. Idag vaknade jag upp och kunde inte prata. Sov inget på hela natten för jag har fått den där förbaskade förkylningen, vilket kan ha berått på att jag gick barfota förra lördagen ute på natten.. Det jobbigaste av allt är att jag missar massa sångsaker som jag måste träna på och det skaver i hjärtat vill jag lova. Men jag kämpar på! Sen ville jag träna idag också, men det går ju inte. Får se om jag tar mig ut i spåret ändå, kanske på en promenad. Jag vill ju inte bli sjukare..

Så min dag kommer se ut såhär: Te, te, te, te och te. Med honung. Jag hatar att vara sjuk. Imorgon blir förresten en rolig dag, och den vill jag ju inte missa, men mer om det sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Em

Krya på dig!

2009-03-26 @ 15:25:44
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Julia

men äckel bilder ...

2009-03-26 @ 16:58:57
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej! Tänkte bara höra med dig om du vet hur man kan hita vem som har en viss IP-adress? har för mig att du kollat upp det. JAg har just nu tydligen någon som vet allt om mig. Läskigt värre...

Ha det bra :)

2009-03-26 @ 19:04:22
URL: http://ronji.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste fråga, ska du söka till idol iår? :) tycker verkligen det!!!!:D

2009-03-26 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0