But I know where you've been now





En blötig puss får ni från mig! Pussar är fint. Idag har det verkligen varit en riktig serie-dag för mig. Som ni vet följer jag kanske alla serier som går? Haha och idag har de löpt på rad efter varandra. Gör det mig glad? Ja visst!

Många saker som gör mig glad nu. Jag och Ivona kom fram till att vi har den där riktigt härliga känslan just nu. Litet glädjerus, som det ska vara liksom! Det var ett tag sen jag kände det. Gått från botten till toppen.

Och sen ska min kära kusin få en liten plats här, bara för att hon är hon och att jag älskar henne över hela mitt hjärta och att hon är världens bästa vän. Ja, i både med och motgångar.

Kommentarer
Postat av: Ivona

Underbara hanna, du är bara för bra! puss på dig ! <3

2009-03-25 @ 11:30:06
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

du är så snygg!:)

2009-03-25 @ 14:31:44
URL: http://halshammar.se
Postat av: tove

grymt snygg hanna !

2009-03-25 @ 19:34:15
URL: http://zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0