pinsamaste jag sett på länge

Upptäckte nyss de pinsamaste jag sett på länge. Fick en länk av en kompis och de visade sig vara en bloggsida med personer som inprincip gör narr av mig och hånar mig, eller personer som skriver och gör samma saker som jag. De läser min blogg så antaligen handlar de om mig. Förstår inte hur man gör sådana omogna saker om man är så pass gammal.
Det roliga är att ett flertal leker oseriösa men egentligen ser dem räääätt så seriösa ut. Bara att de inte vågar, typ. Synd att man inte kan vara sig själv. Att man inte kan ägna sig åt annat än att göra någon barnslig omogen blogg. Antaligen läser de det här inlägget och inser att jag aldrig någonsin kommer vara trevlig mot dem igen :)

Man behöver få arga av sig lite ibland. Speciellt när man gör någont sånt här barnsligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha frågestund snart :)

2009-03-12 @ 22:40:47
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Åh, gud så fånigt! Jag har inte sett den här bloggsidan men jag skulle gärna vilja gå in och ge dem ett kok stryk och be dem skaffa ett liv!

2009-03-13 @ 01:05:35
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha, så jävla omogna man får vara då! skaffa er att liv för i helvete! Hanna jag skrattar med dig, det är rätt kul med såna människor!! hahahaha

2009-03-13 @ 08:47:12
Postat av: Anonym

allvarligt talat så tror jag bara dom är riktigt avundsjuka på dig (eller jag vet), det är därför alla patetiska människor ger elka kommentarer, snackar skit om dig osv..

Men du är grymt söt, alltid grymt snygga kläder, sjunger otroligt bra, m.m.

Så det är väll inte så konstigt att människor kan bli avundsjuka på dig? Och de leder ju till att du får en massa elaka kommentarer.. Men skit i dom, du verkar redan ha ett underbart liv :)!.

Ha de toppen tjejen!

2009-03-13 @ 09:50:06
Postat av: Anonym

vad heter bloggen? ;S

2009-03-13 @ 11:35:32
Postat av: emmah

hihi ingen fara :) allt bra annars då ? :) /e

2009-03-13 @ 11:48:26
URL: http://emmahmee.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha, dom är ju stört sköna! No offence, din blogg är ju bra och så. Men ha lite humor, det är ju kul :)

2009-03-13 @ 13:29:17
URL: http://ingb.blogg.se/
Postat av: Tilda

Stå på dig, det är flera som tycker om di blogg och du har en härlig stil. :) (ord-perfektionist som jag är : pinsammaste stavas med två m)

2009-03-13 @ 14:02:38
URL: http://mountains.blogg.se/
Postat av: lina g

dom där tjejerna har aldrig haft något annat för sig än att snackaa skit o håna folk. SJUKT barnsligt. grejen är att jag och en kompis har sagt till dom förrut men dom fattar aldrig. Sorgligt.

2009-03-13 @ 15:54:18
Postat av: MOWLSTON

Nej, gud vad dumt!

2009-03-13 @ 16:24:02
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Kicki

Sånt gör människor som inte har ett liiiiiv.

2009-03-13 @ 16:40:47
URL: http://finas.devote.se/
Postat av: Anonym

www.pumorna.blogg.se

2009-03-13 @ 17:46:25
Postat av: ...,

vad heter bloggen :P

2009-03-13 @ 18:19:57
Postat av: wickan

heter den?:O

2009-03-13 @ 22:01:29
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Jessica

vissa människor alltså.. hur orkar dom.



tråkigt att du inte fick några biljetter till MJ :( jag hade ju brutit ihop totalt om det gällde mitt favorit bands sista konsert och jag inte fick biljetter! Hoppas att du får tag på en biljett iallafall! <3

2009-03-13 @ 23:49:02
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att pumorna är sköna, lite humor måste man ha!

2009-03-14 @ 10:33:22
Postat av: Anonym

dom är ju roliga, humor, inget att ta illa upp för...

2009-03-14 @ 11:01:38
Postat av: Elli

Pumorna är så jävla sköna, ledsen o säga det men dom äger dig ;)

2009-03-14 @ 11:24:09
Postat av: Anonym

ehm? om det är pumorna som du menar så fattar jag inte vad du surar över? den personen gör väl inte narr av dig? :o

2009-03-14 @ 14:05:06
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

är det någon du känner?

2009-03-14 @ 15:48:59
URL: http://halshammar.se
Postat av: A

Jag förstår vad du menar, och jag förstår att man tar åt sig. Det skulle jag också gjort garanterat.

Men för att försöka muntra upp dig:



Jag tror inte de här tjejerna är ute efter att gå på just dig och bara dig som person. De känner sig förmodligen bara lite distanserade till mode, och är helt enkelt inte intresserade av det. Eftersom mode och kläder är så viktig del i dagens samhälle och spelar stor roll i vad vi tycker om folk, är det ganska naturligt att det blir en motreaktion mot modebloggar som bara blir fler och fler. För de som inte "förstår sig på" mode, blir det något nytt att håna och göra narr av, bara för att det är så personligt och utpräglat att det är otroligt lätt att ge sig på! Eftersom du gör din tolkning av mode och klär dig speciellt och annorlunda än många andra svenskar som inte vågar sticka ut i sin stil. Blir du typisk target, även fast de inte menar just dig.



Fattar du? Blev en lång text men hoppas du försöker ta åt dig. Jag gillar dig :) tycker du har cool stil och försök att låta såna här saker bara riiiinna av ;)

2009-03-14 @ 16:38:58
Postat av: J

Pumorna är ju störtsköna och vad jag vet så har de inte nämt ditt namn någonstans.. De riktar sig ist mot alla "modebloggare". Så du behöver inte ta åt dig för det är bara humor i allmännhet och det har pumorna lyckats riktigt bra med tycker jag. :)

2009-03-14 @ 17:35:18
Postat av: Lina

Det är lätt att skydda sig själv med argument som att den här bloggen riktar sig mot "alla modebloggare" och de är klart att de inte nämner de namn de hånar/gör narr av. Det blir ju ett motargument de kan använda sig utav i sådana här sammanhang, då dem sannerligen inte vill bli klassade som 4 avundsjuka rent ut sagt mobbare. När de dock skrev om PRECIS samma saker som Hanna skrev om ungefär 1-2 dagar senare blev det lite väl uppenbart att de koncentrerade sig på just den här bloggen (de inläggen finner man numera i arkivet) och eftersom de inte känner Hanna tycker jag det är ett väldigt fult sätt att säga till henne att de har något emot henne. De skulle ju exempelvis aldrig våga gå fram till henne och säga att de inte gillar hennes stil i skolan och bara allmänt stör sig på den hon är, trots att de knappt har pratat med henne. Som tur är verkar de som de har förstått att det är fel att koncentrera sig på en person (För Nej, alla modebloggare älskar inte te, myser inte med sin pojkvän, har en viss garderob, posar på ett visst sätt, klär i tygpåsar, sliter sina jeans på ett speciellt sätt, föredrar ljusa istället för mörka läppar och äter måltidsersättande saker ibland)och om de fortsätter den vägen som ovanståde A skriver om, är det väl inget att hänga läpp för, men ett tag var det väldigt uppenbart att de INTE var så, och det är nog det som Hanna, inkl många andra reagerat på, vilket jag hoppas att dom flesta förstår.

2009-03-15 @ 09:37:50
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: olivia

så himla omogna..dom verkar inte ha något eget liv, att dom äns orkar sitta och härma dig på det där sättet.. att personerna bor i linköping, det gör det bara pinsamt för dom!

2009-03-15 @ 14:44:35
Postat av: OO

Omogna är det rätta ordet

2009-03-15 @ 15:58:32
Postat av: lisa

jag förstår att du blir irriterad, eller vad man nu ska säga. jag vet hur det känns.. dessa tjejer plus några till sjöng nämligen och gjorde narr av mej och några tjejer i min klass på kåpan förra året. så omoget. fast man får väl tänka på att dom bara är omogna och försöka se det lite med humor.. och att dom orkar slösa sin tid på att i ditt fall ta bildfer oh härma dej, och i mitt fall att skriva en hel låt och tävla med. ushc

2009-03-18 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0