i'll be your lover and lover



Idag har det hunnits med en del. Skolan, stan, tandläkarn (inga hål, jippie!), gymmet och pluggning. Har matte prov i morgon och eftersom de inte är mitt starkaste ämne direkt borde jag pluggat som in i till de, men jag har inte hunnit. Så, ikväll blir det iallafall lite plugg för sedan ska jag bara mysa ner mig under sängen och kolla på OTH och GG. Plus att mamma är borta så nu är de chill här hemma!

Nu ska jag iväg och köpa lite barer och sånt gott sedan återgår jag till plugget. Det blir en dagens frammåt kvällen! Är det något mer ni vill se/läsa om?

Kommentarer
Postat av: Bella

en videoblogg skulle ju inte sitta fel hehe :)

2009-03-19 @ 19:11:50
Postat av: ''

kom ni vidare i talang?

2009-03-19 @ 20:35:08
Postat av: em

vackerögonen.

2009-03-24 @ 11:04:41
URL: http://styleofeternity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0