det är dessa dagar som behövs














Adam och Hampus, väääldigt taggade på singstar... ;)

Bilderna gör ju inte helgen till rättvisa om man säger så, eftersom de bara ser ut som vi sov hela tiden. Haha. Men det var bara Frida som var lite aktiv med kamera och hon tog fram den varje gång vi skulle sova typ, fråga mig inte varför ;) Men den här helgen var verkligen behövlig! Utan gbg besöket hade jag nog dött eller något.. Skräckfilm, singstar, otroligt långa bubbelbad, bowling, käka ute, laga god mat, melodifestivalen os.v. Det gjorde mig verkligen på toppen humör! Plus att Julia och Adam var ena riktiga sötnosar, då blev Hanna också glad!

Utan handbollen hade vi aldrig träffat dessa härliga killar. Så man kan bara buga och bocka för handboll! Jag vet inte hur många kompisar jag har fått genom handbollen. Och då menar jag riktiga kompisar. Bl.a Angelica och såå många andra. I handbolls världen håller man ihop ;) Men nu när jag inte spelar längre blir de tjejerna som skaffar kompisar och jag hänkar, det funkar med ;) haha, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ikkan

SV: härligt :) nja, festat och såå, (lite sent svarart kanske, men jaa :P)



haha härliga bilder. ser ut som att det var en riktigt najs kväll! :)

2009-03-19 @ 07:28:55
URL: http://ikkan.blogg.se/
Postat av: Elin

hi hi =P

2009-03-19 @ 09:51:20
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Adriano

tummen upp för handbollen hanna! ;D

2009-04-20 @ 16:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0