besök från göteborg

Min dag har varit hemsk. Riktigt hemsk. Fick inga MJ biljetter trots att vi satt bänkade klockan 8 med 4 datorer. Det är inte rättvist. Så jag har väl tjutit mig igenom dagen. Ingen förstår hur gärna jag vill ha den där biljetten! Sen med talang och allt. Sen är det massor med personliga problem också. Ibland orkar man inte!

Nu har vi iallafall våra kära vänner från Göteborg här så jag ska gå och vara social med dem, det är ju faktiskt kul! :) I morgon blir det jobb och sedan spenderas dagen med dessa igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: linusj

tycker du ska snacka med syrran din;)

för hon har nämligen 80% chans att få mina 3 biljetter till london seddu;D

2009-03-13 @ 21:36:35
Postat av: Angelica Blick

Denna kommentar är riktad mot ditt inlägg om de där som gjort en "hån-blogg" mot dig.

Jag tycker det är väldigt barnsligt av dessa männsikor att göra en sådan sak. Visst, alla har olika smak gällande vissa saker, tex gällande stil, kläder, och alla kan inte tycka bra om en osv, men det ger dem verkligen inte rätten att göra sådär mot dig. Jag tycker det är ytterst barnsligt av dem!

Men se det på den ljusa sidan och ta deras angemang (stavning?) som en komplimang ist :)!

De har ju trots allt lagt ner ganksa mycket tid på detta! Upp med hakan och fortsätt vara så som du är!

2009-03-13 @ 22:41:38
URL: http://aangelicaB.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Nej jag menade inte så.. Men mer att livet blir enklare om man tar det med en klackspark. För det är ju inte bara dig dom gör narr av.. Det är ju allt med modebloggar osv i största allmänhet. Sen att dom kanske tar och härmar det du skriver lite grann, vad gör det!? Låt dom håna då, varför skulle det röra dig i ryggen om du nu tycker om det du gör. Jag säger mer att man ska inte låta sig bli nertryckt utan skratta åt det, med dom. För då kommer dom så småning om tappa motivationen.

2009-03-14 @ 01:10:19
URL: http://ingb.blogg.se/
Postat av: Anonym

gå in på www.blocket.se och sökt på michael jackson och sen konsert & över hela sverige så finns det biljetter där!!!

2009-03-14 @ 10:13:04
Postat av: BElla

När börjar Talang sändas i Tv? ;)

2009-03-14 @ 13:40:06
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: Liene

altid bra at vara lite social:)

2009-03-14 @ 13:45:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: annie

cool blogg !

2009-03-14 @ 15:07:29
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: ''

så ni kommer inte va med i talang :o :(

2009-03-15 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0