your faith was strong




Jag kan inte slita mig ifrån boken. Det är verkligen sjukt. Allt jag tänker på, hela tiden, krestsar runt den. Idag sa jag till Bea att vädret påminde om hur det var där. HUR galet är inte det? Då tänker man för mycket. Jag tror jag börjar bli sjuk.. Nu kikar jag OTH som jag alltid brukar älska, men just nu är den ingenting mot min kära bok. Det är något seriöst fel på mig alltså.

Ikväll eller i morgon lägger jag nog in ett klipp från när jag sjunger. Det var de och outfits ni mest ville att jag skulle ha med, och mig gör det inget! :) Men nu ska jag försöka konsentrera mig på oth. Och måla naglarna. Pöss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag kände precis samma sak som dig, böckerna var det enda som existerade hos mig när jag läste/hade läst dom. Det vad nästan läskigt XD Nu hoppas jag att jag får den tredje boken den 30/1,på min födelsedag.

Kram!

2009-01-20 @ 22:08:50
URL: http://mylindalife.blogg.se/
Postat av: [email protected]

♥Hej! Jag har en blogg med outfits, mode och mycket mer, jag gör också gratis designer till alla som prenumenerar på min blogg med bloglovin. Ps. Fin blogg och fina bilder :) Kram Johanna!

2009-01-21 @ 10:05:14
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: sthlmBEAT [M A L I N]

godmorgon snygging! vart har du köpt din päls?

2009-01-21 @ 10:15:36
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

äckligt att din syster hade den där tröjan dagen efetr :S

2009-01-21 @ 14:19:09
Postat av: Haawwwa

Haha visst är boken SJUKTBRA ! Jag va exakt så, tänkte bara på den och allt man sa att med boken att göra. Den är världsbäst ! :D

2009-01-21 @ 16:50:56
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: S

Nej då du är inte sjuk ;) heelt normalt (eller inte alla kanske blir hjärntvättade av dem)

Jag kunde/kan inte koncentrera mig i skolan äns! Och när mina kompisar försöker prata med mig är jag helt borta. hade bra :)

2009-01-21 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0