you are the sunshine of my life


Förlåt för dålig uppdatering! Men har inte varit hemma en ända sekund idag faktiskt. Efter skolan så åkte jag och Emmy-pluttis och tränade. Vilka hurtbullar på en fredag! Körde stenhårt och var lite döda efteråt. På måndag blir det core och på tisdag ska vi testa arobics dans, ska bli skit kul. Efter träningen gick jag till mamma och hälsade på en snabbis och sedan kom natti och vi traskade till henne och åt och fixade och lite. Sedan åkte vi till sporthallen för att kolla tjejerna som spelade seriefinal, de vann såklart ;) Sedan så var det hem till pattis och nu sitter jag här hemma med te. I morgon jobbar jag nämligen och är faktiskt jätte taggad. Redan första gången jag jobbar själv ska jag få ha tre kalas! :)

Ni som ville ha mer videoklipp, när jag lägger upp något så klagar vissa istället, inte kul faktiskt då de är ni som vill ha klippen, jag vet redan hur och vad jag sjunger liksom. Även fast det kanske inte var världens bästa klipp direkt men vet inte om de blir att spela in med kamera och sånt då de är sånt klagade från tråkiga anonyma, supermesiga människor som inte vågar stå för vad dem säger.

Sov gott, blir mer inlägg efter jobbet i morgon, I swear. Bl.a en outfit från idag.

Kommentarer
Postat av: Richard

Tjena



Jag undrar om Vad du tycker killar bäst i för frisyr



långt?kort? eller något annat typ manga frilla?



2009-01-30 @ 23:56:33
Postat av: Anonym

vågar stå för vad DE säger*

2009-01-31 @ 00:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0