we don't need anything










Alla är så med på bilderna ;)

Gårkvällen var väldigt mysig! Träffade Emmy, Bea, Lisa, Agapi, Matilda, Anthony och Linnéa på Steves för att käka, as usual! Satt där i ca två timmar och hade det väldans trevligt. Efter det drog jag, Bea, Emmy och Lisa på bio. Nämligen Twilight. Haha. Sista visningen och allt! Jag och Bea, som redan sett den förrut, hade gett Emmy och Lisa väldigt höga förväntningar, men fastän det så tror jag de höll med oss ;) Efter det åkte jag till min kära och sov där. En väldigt bra kväll alltså!

Idag vaknade vi vid 12, har ju studiedag idag. Hur skönt som helst! I morgon skulle jag egentligen ha sovmorgon till halv 12, men eftersom vi ska ha engelskaprov 8.10 så fungerar ju inte det. Suck. Nu ska jag iallafall plugga lite till, dricka te och spela gitarr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ae tjejer han är lite pinsam att va med ! där går gränsen

2009-01-22 @ 21:30:02
Postat av: Hanna

Herreguuuuud! och vad är det för fel på honom? han går i vår klass, han är jätte bra kompis med agapi och jätte snäll. I guess you don't know him!

2009-01-22 @ 21:53:34
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

..och förresten så har du gått över den gränsen, när man skriver anonymt, lilla mes

2009-01-22 @ 21:54:40
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: agapi

mobbad människa som är anonym! :S



men tänkte bara skriva att jag snodde bilderna, höhö :D



o du, jag kan tänka mig att du satt på helspänn igår på bion, o ville berätta va som skulle hända hela tiden, haha,

eller hur ? :D <3

2009-01-22 @ 22:50:36
URL: http://fenomenala.blogg.se/
Postat av: Arandur

Snygga bilder :) jag har följt din blogg, gillar dina bilder och mode, de är en inspirationskälla :P

kolla gärna in min blogg, följ den gärna också, kanske ger den dig lite inspiration.

2009-01-24 @ 04:33:32
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahha anthony martinez stööörsta suktaren! hanna bresa litet på benen hahahahaha hanna jag vill bara säga du är MOBBAD

2009-01-24 @ 09:08:44
Postat av: Hanna

okej? bara för att jag är med honom ibland bresar jag på benen eller? kära nån! om han har legat med hela världen skiter jag i det för jag kommer då fan inte göra det. Så¨vad spelar det för roll? Herregud! du är en jäkla mes som skriver anonymt. ska kolla upp vem du är ;D

2009-01-24 @ 12:05:16
Postat av: Anonym

får en känsla av att det är emelie thrygg, bara hon som beter sig så

2009-01-24 @ 19:49:14
Postat av: sara strandqvist

gränsen är överskriden som sagt (ovan) anthony martinez är och förblir pinsam. "största suktaren bla bla" onödigt sagt av den personen. over and out .

2009-01-30 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0