tack för en underbar dag
















Bilder från resturangen ikväll.

Min härliga dag kunde nog inte slutat bättre. Alla mina bästa vänner i hela denna vida värld var samlade. Vi åt jätte gott och hade ett par trevliga timmar där nere. Fick också present från några och kommer även få några nästa helg (wihu!!) Jag fick ett linne (leopard in my heart!), min kära parfym (Britney Spears night..) och en ring till min kära ringskala ;) Vi planerade även nästa helg då alla vi 9 tjejer ska ha en riktig girlsnight och dricka, leka lekar, äta trerätters och ha det dunderkul! Nu ska jag däremot läsa den kära Twlilight boken. Det är sjukt att jag redan är på sidan hundra med tanke på att jag inte haft någon tid alls att läsa idag. Men om det är bra så är de! Godnatt, och tack alla för era grattis-kommentarer! Värmer jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0