sista dagen på lovet





Lite bilder från nyår.


Känner att jag blivit väldigt dålig här i bloggen under lovet. Men det ska det bli ändring på! Jag är tillbaka med flera inlägg om dagen som vanligt så fort lovet är slut, dv.s i morgon. Varför jag har varit dålig under dessa dagar är för att vår kära vän Jesper från Halmstad, som vi känner innom handbollen, har varit och hälsat på oss tjejer. Det är ett stort plus innom sporter, att man träffar så många nya kompisar. Utan handbollen hade jag aldrig träffat Angelica och alla dess människor. Vi har iallafall kikat skräckfilmer, varit ute på stan och ätit, bowlat, skrattat, varit uppe till 5 varje natt, ätit en hel del, förflyttat oss genom hela Lkpg, kikat handboll m.m. Fina dagar!

Kom hem för första gången på typ 5 dagar och nu har jag just duschat, jag och lillasyster kikar på OTH, nya avsnitten och senare mot kvällen bär jag av till Gabbe för att sova där. Sen är det skolan i morgon, gu så kul!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har studiedag imorron :D

2009-01-06 @ 21:07:29
Postat av: ...

jag har studiedag imorron :D

2009-01-06 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0