never demin






Jag lider verkligen för att detta inte är i samma priskateori som bikboks vanliga, men byxorna på första bilden, västen på andra och skjortan på tredje är ju bara to dieeee for! Galet snyyyggtt!

Godmorgon! En hurtig Hanna som vaknar innan veckarklockan ringer är inte varje dag. Skulle nämligen gå upp precis nu, men vaknade en halvtimma tidigare av mig själv, vilket jag inte förstår. Vid kvart över 11 börjar jag nämligen jobba och idag ska jag få ha tre kalas själv. Jätte kul! Och helt sjukt bra för att vara andra gången jag jobbar. Jag längtar faktiskt lite, det ska bli kul! Efter jobbet får jag se vad som händer, ska nog leka med Natti eftersom hon är själv hemma! Nu ska jag kila, puss på er och hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det på tredje är ingen väst, det är en "jacka" eller va man ska säga :)

2009-01-31 @ 11:18:17
Postat av: Anonym

du sjunger bra, så du ska inte ta åt dig av vad dom säger.

2009-01-31 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0