livin in a lonely world




Bea klickar för fullt med kameran på plöttisarna..

Jag vet då inte vad han gör, men han ser inte ut som min vanliga teddybjörn.

Jag kliver in i klassrummet och ser att en likadan Matilda sitter där, vi fick oss ett gott skratt! Lite komiskt att vi hade exakt samma kläder just samma dag ;)


Ja ni, idag vaknade jag upp hos älskling, sedan var det skola. Åkte till racketcenter på gympan och körde tennis och badminton. Inte så kul faktiskt. Sedan gick vi till 4 idag. Usch för torsdagar. Emmy och jag skulle egentligen ha simmat, men våra ömma kroppar orkade inte efter våra hårda pass, så vi kör i morgon istället. Blev hem och slappa, nu sitter jag här och trallar. Ska slänga in ett par inlägg idag, en dagens kommer bl.a lite senare. Nu väntar nog lite serier, jag får ju aldrig nog!

Kommentarer
Postat av: emmööh

snälla hannaa. ta bort bilden längst ner. elle klipp bort mig . pls !

2009-01-29 @ 18:31:40
Postat av: beaa

jag vet vad teddybjörnen försöker sig på, den "arga" blicken, synd bara att han aldrig lyckas ;D

2009-01-29 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0