lite jullovs bilder










Lite bilder ifrån lovet. Några är ifrån när Jesper var här. Vi bowlade, och som ni ser på mina gester gick det rätt så bra! En annan bild är från när jag var i GBG, här är vi påväg till fest och sitter på bussen lite sådär onyktra. Den sista bilden är ifrån nyårs natten påväg hem från mamma till pappa. VI hade så ont överallt så vi satte på oss allt möjligt och gick igenom stan i detta. Ni ser kanske inte se bra, men kika bara mot Fridas fötter, det var inte lite kul! ;)


Kom just hem från skolan. Hade arbetspass på två timmar och det var länge sedan jag jobbade så effektivt som jag gjorde idag. Så det känns bra! Snart ska jag gå och köpa mat, tacos så vi kan göra det ikväll och efter middagen ikväll bär det av till Gabbe där jag spenderar min kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Jag vill tipsa alla om min blogg, den handlar om hur vardagen ser ut för en helt vanlig tonåring. Just nu är den väldigt personlig, men såfort jag får greppet om den så ska jag fylla ut den med mode, musik, lite kändisskvaller kanske, outfits osv. Men för det behövs eran hjälp, att ni läser bloggen varje dag och komenterar så jag vet att ni finns! :) Det skulle betyder massor för mig för jag älskar verkligen att blogga!

2009-01-09 @ 19:24:58
URL: http://anderssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0