kakor och storfrämmande









Kvällen blev till slut jätte bra. Den spenderades hemma hos Annie till en början med bara oss tjejer. Vi spelade "Vem vill bli miljonär", och många gånger om gjorde vi bort oss rejält gällande frågorna. Vi är ju blonda hela högen faktiskt! Senare kom handbollskillarna från 91:orna och vi hade väldigt trevligt innan klockan slog 2 då vi åkte hem. Det blev alltså en väldigt bra kväll!

Sedan åkte jag hem till Natti sov där, väcktes av att hon bakade. Mums tänkte jag och satte mig och kollade på. Haha, gott som tusan! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och packat klart för att jag ska till mammsen nu. Sen ikväll får vi besök av Jesper från Halmstad som ska spendera två dagar med oss här i Lkpg. Lilla plutten, det ska bli så kul så! Men nu bör jag rusa, full fräs hela dagen.


Lille Jeppeb0000yyyy.


Kommentarer
Postat av: hello

vad för kakor? ser svingoda ut :D

2009-01-08 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0