into his leatherseat




Dessa små godbitar köpte jag idag. Dock lite "vitare" i verkligheten ;)

Kikade på film i skolan, tog det allämt lugnt och hade det en fin dag. Sånt behövs ibland! Speciellt nu efter hur jäkla mycket vi haft de senaste veckorna. Efter skolan traskade jag och Emmsy en sväng på stan. Byxorna ovan skulle jag då köpa och de fanns inte en endaste storlek förrutom 32 i båda affärerna, men som tur var så såg jag en skyltdocka som hade på sig dem, så jag frågade om jag fick dem så smart jag är och smack så var de mina! Efter det gick vi och träna, skiiiit hårt. Mina ben värker nu! Annars så fick jag reda på att jag ska jobba både lördagen och söndagen, jätte kul faktiskt. Ha egna kalas ska jag också få! Nu ska jag snart äta, sen ska jag till Gabbe. See ya later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilken affär har du köpt dom? såg ett par förrut men köpte dom inte men jag ångrar mig och nu hittar ja dom inte ^^

2009-01-28 @ 20:34:31
Postat av: emma

2009-01-28 @ 21:03:50
URL: http://bems.devote.se
Postat av: emma

hahahhaha, fan jag var ju också och letade efter domdär idag juu, men ah då fanns det ju bara 32or kvar...

2009-01-28 @ 21:35:03
URL: http://bems.devote.se
Postat av: Anonym

vart är dom ifrån? Vad kostade dom? Snygga!

2009-01-28 @ 22:15:57
Postat av: josefine

Hej! vart har du köpt dom där byxorna??

2009-03-21 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0