I see ya point, I must admit






Här får ni lite småboringsbilder! Men det gör inget. Lisa och jag i allt pluggande och sedan en sur Emmy under matten!

Skolan gick faktiskt grymt snabbt i idag. Tisdagar brukar annars vara ganska sega. Det var någon jobbig gubbe som kom och pratade med oss i aulan klockan 1 om förintelsedagen som är idag, det var boooring. Efter det så gick jag, Emmsy och Agapi ner till gymmet för att träna. Helt slut i kroppen är jag nu, vilket faktiskt känns bra. Ska träna i morgon också, det blir najs. Men nu ska jag kika lite tv, om en timma börjar top model. Lägger snart in en dagens!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag fick inte vara med ettorna ju! Istället kom det tvåor och tog hand om oss, men de var jättesnälla! Synd att det inte var ettorna! :(

2009-01-27 @ 19:10:42
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Lisa

ojoj, snyggt!

2009-01-27 @ 19:15:24
Postat av: Hanna

svar Emma: ja, jag vet jätte synd! :(

svar Lisa. hell yeh ;D

2009-01-27 @ 19:19:27
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0