frågor del 1

Vad vill du bli för något :) ?

Jag har inte funderat riktigt på det än, men helst av allt skulle jag vilja bli artist. Men det är ju en dröm, inget jag kanske direkt tror att jag kommer bli. Men annars tycker jag journalist verkar roligt, politiker likaså, eller jurist.


Tycker du att Nya Munken är en bra skola?

Dunderbra! Lärarna är jätte bra, skolan är fräsh, god mat osv. Toppen skola enligt mig! Har aldrig haft 3 bättre år än när jag gick där. Delvis för klassen, men också delvis för lärarna.


kan inte du göra typ "steg-för-steg"-inlägg med hur du fixar lockarna med plattången samt hur du sminkar dig? skulle vara jätteintressant verkligen! :)

Det är många som frågat efter det och det ända jag egentligen kan göra är att spela in när jag gör det för folk verkar ändå inte förstå när jag försöker förklara. Så jag kanske får göra det.


Trivs du på samtvärs? Jag funderar nämnligen att söka det, men har ingen aning..

Jag trivs verkligen jätte bra! Linjen och hur man jobbar passar mig perfekt. Jag trodde jag skulle ha lite problem eftersom man måste planera och ha mycket eget ansvar för att få det att fungera, vilket jag aldrig har. Men det visade sig att de kom med tiden. Jag tycker du borde söka det!


varför slutade du att lira handboll? :)

Jag var sjuk under 4 månader så jag kunde inte spela. Då visste vi inte vad det var men sedan fick vi reda på att jag hade astma och massa allergier som te.x dam, vilket finns mycket av i hallar som gjorde så att jag var sjuk hela tiden. Och efter de månaderna hade jag kommit mycket efter så jag la av.


varför kan inte du och gabbe lägga ut en video när ni sjunger tillsammans, för typ bara kuls skull?

Det kanske vi kan någon gång! Dock sjunger vi inte likadana låtar och tonarten passar aldrig bra för båda samtidigt. Men det kanske går att fixa.


hur många syskon har du? är äldst av dom? :p

Jag har två syskon. En lillasyster - Julia, 14 och en lillebror - Tobias, 12.


Vad är det bästa med att vara Hanna?

Jag vet inte riktigt.. Jag står alltid för vad jag tycker och jag är väldigt säker i mig själv. Svårt att säga. Sen kan jag ju sjunga, om jag inte kunnat de vet jag inte vad jag gjort! Haha.


varför har du inte brunutansol på händerna också?:P

Tänk för att jag har det ;) Men sen tvättar man ju händerna tusen gånger per dag så det går bort mycket snabbare där. Om man tänker efter kan man nog förstå det.


Vilket utav dina uppträdanden har varit roligast?

Shit, det var riktigt svårt! Det finns så många som har varit så roliga. Te.x när vi tjejer gick vidare i talang, det var otroligt. Men roligast av allt måste ha varit popcorn finalen 2005 när jag gick till de 9 bästa av 1500. Då var det en riktig adrenalinkick vill jag lova!


Hur kan du hålla dig så brun och fräsch? Tips vill jag ha?
Sola solarium framför allt. Men jag gör inte det så ofta längre. Jag använder mig helst av brun utan sol, det sitter bra i en vecka ungefär, sen måste man ta ny för att annars blir det fläckigt.


har du varit ledsen pågrund av att en kille bor för långt bort?

Ja det har jag absolut, inte bara en gång. Det är vanligt när man har spelat handboll ;) Haha.

Om du måste 2 skönhets oprationer vilka hade du valt?
Mina öron i första hand. Jag har nämligen väldigt utstående öron och jag visar dem aldrig. Sedan skulle jag nog säga låren. Det gör inget om dem blir lite mindre kanske!


Vilka bloggar läser du dagligen?

Lisaplace

Emmylinnea

Blondinbella

Elin Kling

Kenzas
Och sedan mina vänners, det är en hel del så jag orkar inte skriva upp alla. Jag kanske läser runt 12 bloggar dagligen. Sen någon dag kan det bli 15 eller mer. Men dessa läser jag alltid.

vad är det bästa med din blogg?

Jag vet inte riktigt faktiskt. Jag är rätt så öppen av mig och att jag i alla fall försöker variera mig ibland för att behålla läsare.

Vad skulle du vilja bo någonstans i Sveige?

Göteborg utan tvekan. Har totalt älskat staden sedan 4 år tillbaka. Vi tjejer pratar alltid om att vi ska flytta dit.

Hur ofta tvättar du håret?
Kanske var 3:dje dag. Håret är som bäst den 3:dje dagen. Kan göra vad jag vill med det och de håller sig kvar så. Sen sliter det inte så mycket på håret heller.

Vad ska en blogg ha, för att du ska fastna för den?

Helst mode, men det behövs inte. Men bra uppdatering, variation och inte inlägg utan bilder.


Skulle du kunna tänka dig att bleka tänderna?

Ja det skulle jag absolut, varför inte liksom? Jag dricker så mycket te att mina blir gula.


färgar du håret ofta? tänkte på att du aldrig har mycket utväxt..

Nej inte alltför ofta, bara när det behövs. Jag har alltid utväxt tycker jag, men ;P


Hur old var du när du förlorade oskulden?

15, på alla hjärtans dag.


vad använder du för foundation?

Olika, men har nu använt ett tag dream mouss eller hur det stavas. Den är bra!


Ditt liv verkar ju perfekt, finns det inga nackdelar med att vara Hanna westman?

Mitt liv är dock inte perfekt. Men jag älskar det faktiskt! Klart det finns nackdelar. Som uppfattningar om mig osv. Men det är smällar man får ta. Sen sätter jag alltid en för hög ribba på mig själv, det kan få mig att deppa ihop.


vad tycker du om Linus i Göteborg. Jag tycker ni skulle passa bra ihop?

Vi har haft vårt jag och Linus. Det varade ett tag, men vi insåg att det inte var mer än så. Vi passar inte ihop och jag skulle inte kunna tänka mig vara tsm med honom, men vi är kompisar däremot!

om du skulle vinna 1 miljon, vad skulle du göra då?

Shoppa! Haha, spara skulle jag nog annars göra. Och bjuda kompisar på utomlandsresa!

vilken linje och skola går din kusin natti ? :)

Hon går JB, sam idrott med Poltan och Frida.


varför går du inte estet inriktning nu?

Jag ville gå en linje som går djupare än estet. Jag sjunger ju ändå så mycket på fritiden.


Vad fick du för betyg nu vid jul?

Vi fick inte direkt betyg, men jag fick VG, VG+ i allt så jag är nöjd. TvärS är svårt i början!


vad är en fjortis för dig? kan utseendet avgöra om någon är det eller är det personligheten som bestämmer?

Egentligen bryr jag mig inte så mycket, jag pekar inte på någon och säger: Oj vad fjortis! Pg.a utseendet. Men jag tycker man är fjortis på insidan, det är hur man uppför sig och inte hur man ser ut.

hur var din tid i låg/mellan stadidet? vilken skolan gick du på?

Den var underbar! Jag gick på kvinneby skolan och spenderade alla mina dagar med Charre, Carro och Julia. Vi var superkvinnorna, haha. Riktiga bitchar och allt kretsade bara kring oss. Det var kul, men då var man också liten!


vilken linje går du? & vad för betyg hade du när du gick ut 9an?

Jag går som sagt sam TvärS. Betyder att de är förberedande inför universitetet. Man jobbar i grupper och har knappt några läroledda lektioner. Jag trvis som handen i handsken. Jag gick ut med 265 poäng. Helt okej för mig.


hur gammal är din pojkvän?

Han är 91:a.

Vem är roligast av dig eller natta?

Natti, lugnt! Hon är skojjaren i vårt gäng, vi andra skrattar ;)

Vem har flest läsare, du eller din syster? :)

Jag har flera hundra läsare mer än henne, men hon har inte några för det. Hon har mer en de flesta andra.



De andra frågorna får ni i morogn. Det blir dock inte lika många, men ville inte ha med så mycket text. Fortsätt fråga!


Kommentarer
Postat av: jennifer

JAG ÄLSKAR DIG BLOGG HANNA, jag har ingen fråga till just dig igentligen, jag måste bara fråga alla läsare på din blogg som kommenterar så elakt hela tiden , varför ens läsa bloggen då? och du hanna ska ALDRIG ta åt dig av dom elakheterna, för du är perfekt som du är, du har utseendet och viktigast av allt du verkar vara en så himla go tjej, puss på dig<3

2009-01-08 @ 10:45:24
Postat av: Hanna

svar jennifer: Åh, tack så hemskt mycket! :) Det värmde verkligen! Blev jätte glad ska du veta! Det här kommer jag nog att leva på idag, tack! :)

2009-01-08 @ 12:08:46
Postat av: Anonym

snällasnälla kan du skriva hur man ändrar färgen på inläggsrutorna som blir? fattar inte :( skulle vara jättegulligt!

2009-01-08 @ 15:12:06
Postat av: Hanna

svar anonym: gå in på designadinblogg.se, det är så svårt att förklara. Men du hittar det där :)

2009-01-08 @ 17:06:45
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa du borde verkligen göra en video där du visar hur du gör ditt hår vågit! :D as bra blogg btw :)

2009-01-08 @ 17:12:15
Postat av: Anonym

måste bara hålla med den personen som tyckte du hade ett perfekt liv!

du verkar ha allt, som t ex underbara vänner, det låter som att det går bra för dig i skolan, du sjunger underbart vackert osv osv.



men det är också därför jag älskar din blogg, du skriver om sånna saker som är roliga att läsa om.

och jag tycker även att det är roligt att du har bilder på dina kläder, för dom är sjukt snygga!!





2009-01-28 @ 18:57:36
Postat av: Hanna Westman

åh vad glad jag blir! Jag har dock inte det, klart mitt liv har en hel del brister ;) men ja, det är nog rätt så bra faktiskt :D roligt att du tycker det, de värmer verkligen! :)

2009-01-28 @ 19:03:14
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0