filmanalys och fikamöte



Skolan flöt på ganska bra idag ändå faktiskt! Trots att vi slutade 5. Vi kollade nämligen på film i de olika basgrupperna för att vi sedan nästa vecka ska ha filmanalys på den. Som tur var så var vår film klar redan halv 5, men egentligen hade vi inte så tur eftersom INGEN förstod filmen. Haha. Vi hade nämligen oturen att inte ha någon text och det var en gammal film så ljudet var jätte dåligt så vi hörde ingenting. (Den var på engelska)  Kul att vi ska göra en analys på något vi inte förstår alls! Men men, vi får se hur det löser sig..

Iallafall, efter skolan åkte jag ner till Gyllen för att ha ett "fika möte" om jobbet på busfabriken. Lite nervöst, men det gick strålande! Hon tyckte det var super och trodde jag skulle passa utmärkt för att ha hand om barnkalas och liknande för att jag var väldigt trevlig och social sa hon, haha. Och därmed börjar jag jobba redan nästa söndag! Hur kul låter inte det? Nu är jag till och med taggad för att jobba. Det trodde jag aldrig. Plus att det blir riktigt bra lön. Puss på:t!

Ikväll kommer Gabbe och sover här, myysss. Nu ska jag dricka lite mer te, kika på matten och vila. Dagens snart!

Kommentarer
Postat av: cillla

vad är det för ett slags jobb du har skaffat? :p

2009-01-14 @ 19:14:09
Postat av: Hanna

det är ett jobb på busfabriken heter det. Busfabriken är en jätte stor fabrik typ med alla dess möjliga stora rutchkanor, klättväggar, stora studsmattor osv. Det går inte riktigt att förklara, det är väldigt extremt och stort. Lek helt enkelt. och så ska jag ta hand om barnen som kommer dit och har kalas, eller stå i kassan :)

2009-01-16 @ 00:16:37
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0