don't try to understand me, it's simply



Skolan flöt på bra. Mycket gjort idag! Det känns ju super. Har väl också kring 5 timmars AP i morgon eller liknande så då hoppas jag att få lika mycket gjort. Ska plugga lite hemma nu med. Så först blir det plugg, sedan OTH för GG har jag redan sett ;) Och alldeless nyss ringde mina kära vänner som är och köper paket till mig (a) iiiih! För jag fyller ju år på söndag. Wihu! Nej, nu kallar mina sysslor. Jag lovar roligare inlägg ikväll, en dagens blir det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad sminkad Kate Moss va på den där bilden, man brukar ju va van vid att hon har naturligare sminkning. Älska stay-ups och golvet i rummet!

2009-01-13 @ 21:13:13
Postat av: Hanna

Vad sminkad Kate Moss va på den där bilden, man brukar ju va van vid att hon har naturligare sminkning. Älska stay-ups och golvet i rummet!

2009-01-13 @ 21:14:36
Postat av: Anonym

don't try to understand me, it's simple*

2009-01-16 @ 18:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0