busfabriken





Snygg tröja va? Jag drog till och med till med peace tecknet, höhö! Jag började iallafall jobba idag vid klockan 10.45. Skulle nu första dagen gå med en tjej som heter Sarah så att hon skulle visa mig vad man gjorde på kalasen os.v. Så jag gick med henne hela dagen. Hur kul som helst var det! Det var framför allt jätte roligt att det var så många unga, de flesta gick i gymnasiet, jag var dock yngst, eller precis gått ut. Jag klickade direkt med Sarah så det var ju perfekt! Hade det väldigt trevligt med massor med skitsnack blandat med jobb. Kalasen var också superroliga och alla söta små barn är ju för goa. Ibland blev jag själv väldigt sugen på trampolinerna, det jätte branta rutchkanorna osv. Men jag lyckades hålla mig! Slutade vid 5 och åkte hem till pappa. Min första dag var alltså super och det var to.m bättre än mina förväntingar! Jag vet hur det är att jobba med tråkigt folk och alla dessa var allt utom tråkiga. Jag vet att jag kommer få det super på busfabriken, roligt jobb, roliga människor, det kan ju inte bli bättre. Vilken trisslott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket tjänar du?

2009-01-26 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0