busfabriken





Här får ni några små-dåliga bilder från idag. Jobbade hela 8 timmar idag! Slut i fötterna av allt gående/springade men jag har iallafall haft kul! Jag kunde verkligen inte fått ett bättre jobb än detta. Man får vara social och påhittig, vilket passar mig som handen i handsken. Hade hela 4 kalas i dag, väldigt stressigt men urkul. Är så glad att jag jobbar med något roligt och inte på resturang/café som jag dör på, iallafall där jag jobbat innan. Så i morgon blir det jobb igen och jag ser to.m fram emot det! :)

De översta bilderna är ifrån själva "lekplatsen" det är ju bara en pyttepyttepytte del (!!) av allt som finns där inne. Sedan är de två understa bilderna från personalrummet. Det är liiiiite jobbigt att gå in där då de kryllar av godis, glass m.m. men jag klarar mig som tur är. En väldigt glad Hanna idag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: wiictoria

hur fick du jobbet där ?

2009-02-01 @ 12:09:41
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0