and it goes like this














Lite bilder från igår. Så går det när man lämnar sin mobil i Emmys ficka! Agapi, Matilda och Emmy hade väldigt kul ;)

Förlåt för dålig uppdatering men igår hade jag faktiskt ingen tid. Kom hem från skolan, slängde i mig lite mat, gick till stan för att shoppa (mohahah) hittade massa tröjor, 5 stycken för 270 spänn, I like to fynda. Sedan bar jag iväg hem, lämnade av allt, packade nytt och mötte upp tjejerna vid mc för att åka till skägget och köpa dricka och sedan direkt till Alex för att ha våran härliga tjejkväll. Lite som ett födelsedagskalas för mig ;) Fick jätte fina presenter, alla tjejerna känner verkligen mig, det märkte man på presenterna! Tårta som Natti bakat och massa dans och helt enkelt en superrolig kväll!

Sov hos Natti och åkte hem tidigt för att städa. Nu är jag klar och ska börja plugga. Vid 5 kommer Gabbe och vid halv 6 kommer släkten för att vi ska fira mig lite till. Fint! Uppdaterar sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin tröja vet du vart hon har köpt den?

2009-01-25 @ 15:30:31
Postat av: agapi

snodde bilderna på emmy o matilda! :D

2009-01-27 @ 21:03:08
URL: http://fenomenala.blogg.se/
Postat av: emmmyy

snyggis bilder ;)

2009-01-29 @ 18:03:40
Postat av: Viktoria

Apropå födelsedagskalas, hur mycket längtar man inte varje år så man kan få planera alla festligheter. Jag verkligen älskar att ställa till med lite kalas!

2010-06-24 @ 09:28:51
URL: http://kalasinfo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0