can be sure of So tell me now, cause I won't ask again



Linne, hm. Jacka, second hand. Halsband, lindex. Skor, skopunkten.

Får börja med att ursäkta mig för de dåliga bilderna, men glömde kameran igår hos pappa så ska hämta den i morgon! Ganska så typiskt när jag tänkte köra igång på riktigt idag. Men men! Nu sitter jag iallafall här med en kopp te och njuter av att allt plugg är över. Läsa ut en bok ska bara göras, men det fixar sig.

Tänkte pyssla lite nu så när allt jag hållt på med är klart får ni självklart se vad, men det lär nog ta sin lilla tid!

Kommentarer
Postat av: babby

Älskar verkligen den jack-kavajen! Den GÖR hela outfiten SÅÅÅ snygg!

2009-12-07 @ 15:56:50
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: babby

Älskar verkligen den jack-kavajen! Den GÖR hela outfiten SÅÅÅ snygg!

2009-12-07 @ 15:57:22
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: babby

Sv. TA åt dig!! haha! =) I mean it.. =)

2009-12-07 @ 16:16:01
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Hugo S.

winehouse-text <3 skorna är så jävla fina

2009-12-07 @ 20:55:52
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggaste outfitten på länge! :)

2009-12-07 @ 21:24:54
Postat av: Hanna

sv anonym: tack så jätte mkt!

2009-12-07 @ 21:27:06
Postat av: Issa

Hej! Jag vet att det här kanske är oförskämt att fråga, men hur går det med din viktminskning? Verkligen INTE för du behöver, snarare tvärtom. Men derämot skulle jag behöva lite peppning i min. Du skrev ju tidigare att du ville tappa lite, hur gjorde du för att hålla motivationen uppe när det går så långsamt?

Tack och ha det underbart. Och ta definitivt inte åt dig på fel sätt nu, det är bara jag som måste ge ner lite i vikt och..pallar typ inte. (:

2009-12-07 @ 22:55:33
Postat av: Hanna

Hejhej! Jadu, jag var igång där i några veckor men sedan la jag av. hittade inte motivationen riktigt. Sedan bestämde jag och tjejerna oss för att ha som nyårslöfte att vara nyttig och då kände jag mig mer pepp tills då istället, så jag börjar om då! :)



Om jag vill tappa vikt, då går jag in fullhjärtat för det för annars blir jag bara besviken när det går så sakta. Jag äter typ 5 mål om dagen, fast lite mindre och nyttigare och sedan inte några kolhydrater och tränar minst 3,4 gånger i veckan. Min motivation kommer bli att vara tränad inför sommaren 10 så sätt upp ett mål, då är det mycket lättare! Tack desamma! :)

2009-12-08 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0