you're already in so deep and there's no going back





Kommer till skolan klockan 8 på morgonen som resten av klassen efter att jag bara sovit 4 timmar. Då gör de gaaanska så ont att då få höra att man egentligen börjar 40 minuter senare. Toppen start på dagen! Annars flöt den på rätt bra och konstigt nog är jag as taggad inför skolan. Ser verkligen fram emot de här temat, de måste nog vara de roligaste temat vi har haft hittills!

Efter skolan gick jag, Lisa och Nicke till stan för en fika. Sedan åkte jag hem till mammsen för att pyssla med lite saker och nu är jag hemma hos pappa för sång och lite sånna goda vardagssysslor. Outfit senare, bye!

Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Espresso house är bara för gott! :)

2009-08-25 @ 18:45:19
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: R E B E C C A

vilken underbar blogg du har !

2009-09-02 @ 22:30:02
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0