your arms tight around me



Trött. Sliten. Ledsen. Glad. Förväntansfull. Deppig. De är orden som skulle beskriva mig just nu. Fick inte många timmars sömn i natt (vilket de iofs var värt) så nu är jag dödstrött. Sedan är jag är hur glad som helst över två saker. Den ena är att Natta är hemma (!!) och den andra berättar jag inte. Höhö! Och så är jag deppig, utan att jag vet varför. Tror de beror på sömnbrist. Och att skolan snart börjar. De måste de göra. Jag brukar inte vara depp.

Nu ska vi iallafall på kräftskiva! Ska bli så himla gott! Har längtat sönder efter kräftor så ska trycka i mig mååånga. Sedan har jag bunkrat upp med film tills jag kommer hem. Ensam idag dock.

Tänk vad liten man kan känna sig ibland.

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Du är så fin! :)

2009-08-15 @ 20:55:40
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0