you opened your heart and you lied




Två helt hemska bilder på mig men dem bjussar jag på. Gårkvällen var urkul och började hos Filip. Jag, Natta och Fia gick dit tillsammans där de blev pizza, spel, dans, dricka, skratt och allt möjligt! Efter de bar de ut på krogen och när allt stängde gick vi (en hel del som var hos Filip) till kebabbaren för de hederliga fyllekäket. De satt fint. Efter de traskade vi lite innan vi sa hej då till alla och jag och Fia gick hem i ljuset och kom hem vid kvart i 5. En lång och rolig/mysig kväll!

Idag vaknade vi båda av tidiga telefonsamtal så känner att jag ska ta mig en blund till. Annars kommer Julia och Frida hem och jag kan knappt bärga mig!! De tråkiga är att vi nog inte kan ses ikväll (de kommer troligen hem sent) och imorgon åker jag till Sthlm för shopping, grönan och sedan kryssning och är hemma på tisdagen igen, vilket utökar dagarna lite. I vilket fall som helst har de missat massor när de varit borta och allt som hänt den här veckan händer knappt på flera år. De är galet! Så de finns en heeel del att prata om, I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer ni in på krogen? :P lånar ni någons eller går ni bara in utan att visa legg? :P

2009-08-01 @ 16:08:41
Postat av: Emilia

Jäklar vad bruna!

2009-08-01 @ 16:11:27
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: natalie

gick du ut i norrköping eller lkpg :) ?

2009-08-01 @ 16:18:18
URL: http://natalieriksson.devote.se
Postat av: Anonym

hoppas ni vet att ni inte ser kloka ut.

2009-08-03 @ 10:25:55
Postat av: Anonym

ta inte illa upp men du borde inte ha volym i luggen, gör att du får sjukt långt ansikte....

2009-08-03 @ 18:39:46
Postat av: Anonym

vad är det du har på dina läppar?! :O

2009-08-06 @ 00:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0