just call my name and I'll be there












Såhär såg alltså vår gårkväll ut! Jag, Julia, Frida och Annie mötte upp Fille och Robban utanför hemköp för att köpa marschmallows (?) och grilla för att sedan gå ner till ån och sätta oss för lite picknick. Lite senare trillade Martin in efter han kommit hem från SM. De blev att spela "Hej knäckt" och jag tror nog att halva Linköping hörde oss som vi skrek. De där spelet är galet! Ännu senare kom vi på att vi ville bada så då åkte vi ner till Johannelund för att plaska lite innan vi begav oss hem till mig för att kika film, dricka te, skratta och prata. Efter filmen var alla hyper trötta så vi begravde Julia under alla möjliga saker, la på en blomma och skrev "Tack för våra fina tider" och tyckte de var urkul. De var faktiskt kul. Haha. Vi kastade även tamponger i pokaler innan vi insåg att vi kanske var lite för trötta. Så vid halv 4 traskade killarna hem efter en mycket fin kväll!

Nu är jag hemma och sjunger för fullt! Inte vart hos Pappa på två veckor och sånganläggningen har verkligen väntat på mig. Så de är vad jag ska göra hela dagen. Sjunga. För sen ikväll ska jag på bio! Höhö..

Förresten! Tack för alla jätte fina kommentarer under, jag blir så himla glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en ny kille på gång?:)

2009-08-10 @ 18:22:25
Postat av: Anonym

Tja!



Spana in vår webbshop, skonamig.se!



Massa snygga pumps till härliga priser, kolla även in vår REA! :D

2009-08-10 @ 23:05:41
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0