Followin Gods path, I could never go wrong



Usch vilken dålig bloggerska jag vart de här lovet alltså. Hemskt dålig. MEN, jag lovar, när skolan börjar ska de bli som vanligt igen. Massa roliga bilder (med mindre text) och fler uppdateringar. Jag lovar.

Igår blev de en favorit i repris så att säga. Som de senaste tre dagarna. Fika, klubba säl och film med de vanliga sällskapet. JAG VANN förresten. Bara så ni vet. Killarna traskade hem frammåt natten och tjejerna sov kvar.

Idag får vi se vad som händer. Lite oplanerat men de lutar åt lite chilldrickande med tjejerna och Martin iallafall. Nu ska jag ta tag i min inkorg som bombas sönder av mina tjatande tjejer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0