your trapped in your tube, and blind from the truth

Andra delen på frågestunden som jag helt hade glömt bort. Hittade inte alla frågor men tog de jag hittade. Tyckte inte de var så roliga men de är lika bra att svara på alla eftersom att ni har tjatat om dem :)


När och varför började du tycka om Michael Jackson? Hur gick de till? Har du trott på något fult rykte om honom? Kram :)
De var sommarlovet till 6:an då de varje dag gick dokumentärer om honom på tv. Då fick jag upp ögonen extra mycket för honom, just för att han var så unik och för hans liv var så spännande.
Jag har aldrig trott på några te.x pedofil rykten. Alla som säger att han är pedofil har ingen aning. Jag har sett varje avsnitt av den senaste rättegången (av två) och han dömdes inte inom något. Plus att den första personen som stämde honom nu erkänt efter hans död att han bara gjorde de för pengar.

Vad vill du i framtiden med jobb och så?
Ingen aning! De är en svår fråga. Något kreativt iallafall. Tycker om att skriva. Mode och kläder är också roligt. Jag vet inte!

Vilka länder har du varit i?
Oj, de är många! Orkar inte räkna upp alla men min mamma jobbar med resor så vi reser väldigt mycket.

Vilken skola, linje och årskurs går du?
Katedral, sam tvärS, åk 2.

Bästa shoppingaffären i Linköping?
Svårt. Linköping har inte så mycket, så måste nog säga Monki och Hm.

Vad använder du för kamera?
Omlympus systemkamera.

Funderat någon gång på att bli brunett?
Haha nej. De är inte jag.

Dricker du kaffe?
Nej usch. De är fy, tvi och blä.

Hur brukar du fira högtider, midsommar, jul och sådant?
Varannat år med pappa och varannat med mamma. Med pappa så firar vi med Natti och de kusinerna och med mamma med mina andra kusiner. Midsommar firar jag nu bara med vänner.

Är de bara jag som har fått för mig att du har gått ner i vikt? (Har absolut ingen aning så ta inte illa upp) Fin kropp har du nu iallafall, ge tips om hur du tränar och hur du äter?
Haha, jag hade gjort de i våras en del eftersom då tränade jag och åt jätte bra. Sen kom påskhelgen och jag skulle unna mig ett påskägg vilket resulterade i att jag inte kunde sluta. Dock var jag större i vintras än vad jag är nu men till skillnad från våras är jag lite större nu. Men ska komma igång med träningen och de snart!

Använder du silvershampo eller hur gör du för att få håret från att bli gult?
Ja, matrix silver schampo. Hur bra som helst, de bästa!

Hur fixar du dina lockar i håret?
Har ett youtube klipp som ni kan se. Men de snyggaste lockarna är ett riktigt jobb faktiskt! Först tvättar jag de, lockar med locktången, sprayar och låter de vara så några dygn utan att tvätta eller kamma håret. Sedan lockar man lite emallanåt och den tredje dagen är de bajsmajs snyggt!

Tidernas bästa Michael Jackson låt? Ifall du måste välja 1?
Jätte svårt! Svårtaste frågan.. Men jag tror de är Man in the mirror.

Är du nöjd med ditt utseende?
Ja absolut. Finns mycket man kan klaga på men över lag är jag jätte nöjd. De är lika bra att acceptera, de borde alla göra.

Vad har du för mobil?
En samsung touch.

Vad är din största svaghet?
Att jag är typ världens glömskaste och slarvigaste människa. Har förlorat mycket pg.a de.

Tror du på ett liv efter döden?
Nej, tror man försvinner helt. Putsväck!

Är du oskuld? Kram :)
Nej.

Vad använder du för hårprodukter? Ditt hår ser alltid så strålande ut! :)
Tack! Släng i spray, mousse, platta och locka håret och allt vad som förstör ditt hår så vet du hur jag tar hand om mitt. Haha, jag är verkligen urdålig på de där med att ta hand om håret.

Hur satte du/ni ihop videon till erat 60-tals medley?
Jag gjorde de genom moviemaker.

Vad gör du helst en lördag kväll? Mys med tjejerna eller fest?
Om du hade frågat för ett halvår sedan hade jag sagt myskväll men nu tror jag fest. De beror på humöret helt och hållet. Men nu har vi träffat så mycket nytt folk därför står nog fest lite högre upp.

Vad festar du hels till för musik?
Sån musik jag hatar? Typ dålig trance, massa mixade, robotlåtar typ. Haha. De riktigta klassiska dängorna, de är dom som är bäst!

Vad använder du för hårfärg när du färgar håret och hur ofta gör du de?
Hittade nyligen en sjukt bra hårfärg. Jane Hellens blondaste. De beror helt och hållet på, varierar hela tiden.

Vad tycker du om katedralskolan? Lärare, plugg, schema och så?
Tycker de är bra! Lite mycket plugg, men de lär man sig ju mycket på också. Shceman helt okej och mina lärare är iallafall jätte bra. De flesta.

Kan du inte videoblogga någon gång?
Haha skulle tycka de var jätte pinsamt. Sitta och prata med en kamera.

Vad har du för betyg?
Är inte nöjd med dem. Men de flesta vg och något g och mvg:n.

Kommentarer
Postat av: Katarina L

Skulle vara urgulligt om du kunde svara på en till fråga :). Har du någonsin trott på alla de påstodda operationerna Michael Jackson har gjort? Förutom näsan som han själv har erkänt. Tack.

2009-08-19 @ 20:30:44
Postat av: Wictoria

Jane Hellens är jättebra och billiga!

Men snälla, videoblogga det skulle göra liksom pricken över i:et på din blogg :)

2009-08-19 @ 23:14:36
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jane Hellens? vart kan man köpa de då?:)

2009-08-20 @ 19:54:07
Postat av: Hanna

svar Katarina: Ja de är andra rykten jag tror lite mer på. Han säger att han bara opererat näsan två gånger vilket jag inte alls tror på ;p så operationerna tror jag han har gjort, kanske inte alla, men många.



svar Hanna: Överallt typ! Hemköp har billigast och där finns de :D

2009-08-20 @ 20:19:49
Postat av: niklas

Men hanna.. jobb ? mode? du har sagt elektriker till mig ?

2009-08-25 @ 22:47:34
Postat av: Hanna Westman

nej bubben! De är DU som ska bli de. Jag är hemmafrun, extraknäcker med annat. Säg inte att du glömt de :(

2009-08-27 @ 01:39:16
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0