its taking over me so what else could this be

Igår och idag har spenderats med Martin. Vi hyrde en japansk film med dansk text. Ni hör ju bara hur de låter? De slutade med att vi gick och hämtade en annan film. Haha, fina dagar iallafall!

Just nu håller min kamera på att laddas. JUST NU. Imorgon smäller de. Imorgon ska jag bli en bra bloggerska igen. Då fasen. Ska uppdatera ofta, många bilder, mindre text, lägga in svaren från frågestunden del 2 som jag helt hade glömt bort, svara på kommentarer och helt enkelt bara vara bra. Imorgon ska jag bli bra.

Nu säger jag hejdå för mig och så får ni tillbaka gamla Hanna imorgon i och med sommarlovets slut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får ta den när jag kommer hem :) sägs som nästa vecka någondag ?

2009-08-18 @ 01:01:39
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0