these words are unspoken




Förlåt för dålig uppdatering! Men min kamera är urladdad så jag har än så länge inga bilder. Tog dock ett par igår men de går inte att lägga in. Så ni får helt enkelt vänta ett tag med dem.

Igår var vi tjejer först och fikade, stöttade och snackade lite innan vi bestämde oss för att ha filmkväll. (Hoppas allt går bra idag Annie!) De var även Fille, Martin och Måns med på så vi gick hem till mig för att kika skräckis. Dock var den inte så läskig. Efter filmen åkte alla hem förrutom Martin, Julia och Frida. Vi pratade och så innan vi bestämde oss frammåt 2 att gå till statiol för nattmat och vid 4 stod vi utanför Martins port och sa godnatt innan vi gick och la oss.

Idag har jag lekt med Julia. Nu är sällskapet som ska ses ikväll på träning. Allihoppa. Ska passa på och se en film hade jag tänkt. Martin tipsade om en as bra sida så de är vad jag ska sysselsätta mig med så länge i regnet!

Slänger in ett inlägg senare med lite bilder från helgen. Puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

http://www.youtube.com/watch?v=tku-NxF_F0Q har du sett den? efter typ en minut känner jag igen en person ;)

2009-08-12 @ 19:19:37
Postat av: Hanna Westman

haha va rolig :D

2009-08-13 @ 18:11:11
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: felicia

gud vilket fint hår du har! är det ditt riktiga? kram

2009-08-16 @ 01:10:41
URL: http://feliciahogberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0