tisdag

Riktigt dålig uppdatering, jag vet. Men hur roligt som helst att de är så många som kikar in ändå! Till mitt försvar har jag inte så mycket att säga förrutom att jag har haft annat för mig.. (a) Så kan de var ibland.
Annars flyter skolan på väldigt bra med den underbara klassen och man tycker bara om alla mer och mer. Vilka fina 3 år vi kommer att få tillsammans, ser verkligen fram emot de.

Igår var jag hemma hos pappa och då tog jag med mig mina nyinkomna linser hem till mamma så jag har invigt dem idag! Bättre än dem förra, helt klart. Så nu är jag jätte nöjd. Annars dem här dagarna har jag haft sällskap all day long och får det snart igen. Fint då!

Och förresten, hur glada är vi inte att OTH kommit ut igen? Jo jätte!




Bruna ögon! :)

Kommentarer
Postat av: cicci

vart har oth kommit ut igen? för antar att du laddar ner, men från vilken sida? :)

sjukt bra blogg och du är grymt fin :)

2008-09-02 @ 19:57:10
Postat av: Anonym

åååh du är så fejk

2008-09-02 @ 20:00:55
Postat av: ida

man ska inte ha bruna ögon till blondt hår :o skulle va snyggare med en knallblå färg :)

2008-09-02 @ 20:04:04
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken sida/affär köper du linser ifrån?Måste bara säga att du var hur fin som helst i dem bruna,och skit helt fullständigt i alla taskiga kommentarer. Dem är säkert bara avundsjuka på ditt utseende:)

2008-09-02 @ 20:23:04
Postat av: Anonym

Vilken sida/affär köper du linser ifrån?Måste bara säga att du var hur fin som helst i dem bruna,och skit helt fullständigt i alla taskiga kommentarer. Dem är säkert bara avundsjuka på ditt utseende:)

2008-09-02 @ 20:23:53
Postat av: lisa

besöket gillar vi ;)

2008-09-02 @ 20:54:49
Postat av: K

Du är galet söt ! Ja tycker bruna ögon till blondt hår ser mer naturligt ut :)

2008-09-02 @ 23:00:15
Postat av: Ida

Riktigt söt :)

kommer du vara med i tv på idol ? isf när :)

vill gärna se ^^

2008-09-03 @ 21:43:36
URL: http://iiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0