tisdag

Min förmiddag var inte så ljus idag, men så kan det va ibland. Det blev bättre frammåt dagen och lite senare fick jag sällskap som alltid kanske man kan säga nu? Hih. Och några timmar senare begav jag mig hem till Nattan. Sen säger jag inte så mycket mer. Som vi sa när vi var hemma hos henne: "Åh, nu vill jag verkligen skriva allt i bloggen! Men jag kan inte, det kommer förstöra massa.." haha. Så nej, jag ska vara knäpptyst. Ingen kan få mig att säga ett ord. Jag är så hemlig nu förtiden, det är roligt! Det är mycket som är roligt nu, mycket roligt att se fram emot. Synd för er bara att ni inte vet vad.

Nu har jag laddat hem både nya GG och OTH så jag hade tänkt att kika på de nu. Klockan börjar dock rinna iväg, men jag vet inte om de kan stoppa mig. Jag har fått tillräckligt med sömn så de räcker flera dagar. Synd bara att vi börjar med b-språk i morgon. Det vill jag alltid somna till.

Sov gott och dröm sött,
Puss Hanna.


Hemska bilder, men nu hoppas jag på lockigt hår i morgon!
Lite stolt över mig själv som klarade att göra inbakade själv, dock inte så snygga, but hey! Bara de funkar. Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: e

var inte du ihop med en kille förut? petter eller martin eller vad han nu hette? har ni gjort slut eller och för hur länge sen isf?

2008-09-10 @ 16:38:51
Postat av: ellen

blev det några lockar?

foto :D

2008-09-10 @ 17:04:13
Postat av: Hanna

sv e; jo det var jag, Petter heter han. Men vi gjorde slut i somras, vid juni ungefär.

sv ellen; ja det blev det faktiskt! ska nog ta och lägga upp ett foto kanske då :)

2008-09-10 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0