tetid

Alice var helt super på idol idag! Jag är så stolt. Hör röstat tusentals gånger nu och jag håller alla tummar jag har. Hon är så duktig att man får rysningar. Men nu blir de plugg, har inte kommit så långt än för jag lärde mig en ny låt på gitarr istället. Haha, jag ska fan bli bra. En bra lärare har jag iallafall! På tal om honom, jag ska nog dra hit honom ikväll, jag tycker inte om att sova utan honom. Men först blir det te, sen ska vi se hur det går för Alice och sen kommer förhoppningsvis Gabbe hit.

Ja, te-tajm var de ja! Vi hörs.
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: Henrietta Fromholtz

svar: Jag såg att det va du som spelat in nu. Skymtade lite hår :)

2008-09-30 @ 07:51:52
URL: http://henriettafromholtz.blogg.se/
Postat av: --

Är ni tillsammans? :)

2008-09-30 @ 10:58:17
Postat av: ...

jag måste bara säga att du är nog bland den söaste tjej jag har sett! du borde verkligen vara glad över att se ut som du gör :) jag säger det bara inte jag menar det verkligen! och på tal om din sångröst! verkligen jätte vacker. önskar dig lycka till i framtiden med musiken!

2008-10-01 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0