ny header

Nå, va tycker ni om min nya header? Jag är iallafall helt nöjd. Så nu blir nog den kvar ett tag. Rosa är fint. Nu har jag dock lite brått, skolan börjar snart och jag måste gå dit. Suck. Min syster glömde cyklen mitt i stan. Livet är inte alltid lätt alltså. I skolan har vi gruppredovisning nu första lektionen och jag har inte tränat alls och de beror på att jag inte vet vad jag ska prata om! Lite panik. Som tur var kan jag nästan allt inom de ämnet, men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i ord så jag har en liten klump i magen. Vi får se hur de går. Håll tummarna.

Men nu måste jag kila. Efter skolan blir de plugg och städning, hey vilken roligt dag! :)
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: M.

Jätte fin header, och gillar citatet! du verkar vara en toppen tjej!

2008-09-22 @ 15:41:52
Postat av: Lisa

fin header! men snälla du, ta bort idominen från läpparna! du är 16 år, detdär höll man på med i 14årsåldern! du kan omöjligt tycka att det är snyggt.

2008-09-22 @ 18:20:18
Postat av: Erika

fin blogg! :)

2008-09-22 @ 18:24:23
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0