ny dag, nya tag

Ny dag, nytt tema, nya händelser och nya tag. Det ända som är riktigt konstigt idag är att de känns som vår. Allt annat är som det ska. Vår? Nu? Nej, hösten vill säkert bara bjuda oss på lite bravader innan allt regn kommer igång, för att få oss hoppas på solen. Vilket taskigt väder vi har.

Skolan flöt på bra, som vanligt dvs. Fick även nya teman och schema inför dessa kommande veckor. Temat verkar faktiskt rätt kul, men svårt. Schemat däremot kunde varit bättre. Men jag ska inte klaga! Bara för vi går till ett nu och nu när vi fått nya scheman bara en aning längre. Men det är som de är. För er som undrar över detta, eftersom jag vet att de är många som läser som inte är härifrån så går jag en linje där man arbeter med ett tema i ett antal veckor där flera ämnen är i ett. Vi får alltså nya scheman efter varje temas slut. Vilket jag tycker är jätte bra!
Fick även reda på att vi ska orientera med alla 2;or, bara våran klass av alla 1;or. Lite pinsamt och jätte tråk!

Sjunger för full hals och snart antar jag att Gabbe kommer hit. Vi ska nämligen köpa gitarrsträngar idag. Jag ska få igång min gitarr nu, så jag faktiskt kan träna lite själv när han inte hjälper mig. Ska bli fint. Men nu ska jag sjunga lite, igen och peppa inför Kalmar i helgen! :)

Puss Hanna.



Hann med lite egobilder också (a)




Kommentarer
Postat av: emma

oj vad snygg hanna ;o

2008-09-24 @ 19:26:17
URL: http://hundrafyra.blogg.se/
Postat av: mio

oh, var har du köpt din tröja? skitsnygg :D

2008-09-24 @ 19:29:41
Postat av: andra westman, hon med N

här va de snyggggt !

2008-09-24 @ 22:24:20
Postat av: Anonym

tack så mkt!

tröjan är köpt second hand faktiskt :)

hah natti du är cp :D!

2008-09-24 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0