måndag

Godkväll mina vänner!
Dagen idag har flutit på bra, hade väl ungefär tre lektioner och en håltimma på lite mer än 2 timmar tror jag, sedan slutade vi vid två. På håltimman gick jag, Andreas och Emmy och köpte godis och var onyttiga. Tog även lite kort från de, lägger in dem sen. Så dagen gick rätt snabbt med andra ord och vipps så hade vi slutat.

Jag kom hem, åt lite, fixade lite saker i rummet och sedan plingade de på dörren och där stod Gabbe. Så han har vart här ett bra tag nu, men åkte nyss för att plugga och likaså ska jag. Om jag nu orkar. För jag behöver verkligen. Matteprov på torsdag är inget jag ser fram emot vill jag lova.

I morgon är de orientering i Vidingsjö med 2.orna. Taskigt att vi ska få vara med dem. Och pinsamt. Jag och min kära Bea ska iallafall visa våra skills tsm, sen får vi ju se hur de går ;) Men nu ska jag äta!

Puss Hanna.


Snygg-Bea och Snygg-Hanna får väl hoppas på att dem tar sig runt!

Kommentarer
Postat av: Julia

lycka till! gick juj as bra när vi var i vidinsjö!;D klassfest snart har jag hört? vetdu om det blir nått i helgen eller nästa? <3

2008-09-29 @ 21:31:44
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: Beaa

faan vad vi ska orientera! ta med sökare hanna så lärarna hittar oss när vi är lost ute i skogen, needå vi kommer först i mål av alla haha ;D<3

2008-09-29 @ 21:39:30
Postat av: Hanna

haha tack julia! jag får väl hoppas på att de går bra ;D

och bea, vi ska fan va bäst ;) ..

2008-09-29 @ 22:38:50
Postat av: Hanna

och just de ja, jag tror de blir i helgen :D hoppas du kan! :D <3

2008-09-29 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0